.

.

هدیه دادن و هدیه گرفتن جزء جدایی‌ناپذیر و از رسم‌های زیبای نوروزی است. با هدیه دادن چیزی که ساخته‌ی دست خودمان باشد، به عزیزان خود نشان می‌دهیم آنان را آن قدر دوست داشته‌ایم که با صرف وقت و خلاقیت و هنرمندی، برایشان یک اثر هنری-فنی یگانه خلق کرده‌ایم.

چندتایی از این هدایا را در زیر می‌بینید. البته اطمینان دارم که شما هم با سلیقه‌ی خود چیزهای زیبایی با افزاره‌های بیکارمانده‌ی الکترونیک، و یا با ایده گرفتن از نمادهای الکترونیک خلق خواهید کرد. و چقدر خوب خواهد بود، اگر عکسی از ساخته‌های دست خود برای «اتصال کوتاه» بفرستید تا به نام خودتان برای دیدن بقیه‌ی خوانندگان در این‌جا آورده شود.

.

چند ایده برای ساخت گوشواره های الکترونیکی

.

آویزی مفهومی از جنس الکترونیک با تفکر می توان به طرح های جالبی رسید

.

کراوات هایی با نمادهای الکترونیک که می توانند روی تی شرت هم کار شوند

.

یک کاردستی زیبای الکترونیکی به شکل خیمه

.

یک کار هنری زیبا به نام موج و سیم

.

.

مطالب مرتبط:

 

.

.

www.etesalkootah.ir ||   2019-03-14© 

2015 www.etesalkootah.ir  © All rights reserved.

تمامی حقوق برای www.etesalkootah.ir محفوظ است. بیان شفاهی بخش یا تمامی یک مطلب از www.etesalkootah.ir در رادیو،  تلویزیون و رسانه های مشابه آن با ذکر واضح "اتصال کوتاه دات آی آر" بعنوان منبع مجاز است. هر گونه  استفاده  کتبی از بخش یا تمامی هر یک از مطالب www.etesalkootah.ir در سایت های اینترنتی در صورت قرار دادن لینک مستقیم و قابل "کلیک" به آن مطلب در www.etesalkootah.ir مجاز بوده و در رسانه های چاپی نیز در صورت چاپ واضح "www.etesalkootah.ir" بعنوان منبع مجاز است.

.