.

.

خواننده ی گرامی، درود بر شما.

هدف من از انتشار این وبگاه، تقدیم نگاشته هایم در زمینه ی «الکترونیک و انسان» به خوانندگان آن است. من مخاطب خود را نوجوانان دانش دوست و دانش آموزان تعیین کرده ام. به این علت است که تلاش می کنم جزییات مطالب را با شرح و بسط مناسب برای این گروه سنی ارایه دهم. البته برخی از مطالب این وبگاه می تواند برای دانشجویان و دانش آموختگان رشته ی الکترونیک هم سودمند باشد.

روشن است که نگاشته های این وبگاه از منابع مختلفی مانند نشریات کاغذی و دیجیتالی و سایت های دیگر در اینترنت و برخی کتاب ها انتخاب می شوند. هر جا که لازم بدانم یا مفید تشخیص دهم، منابع خود را معرفی می کنم. من بیشتر از منابع آلمانی زبان در انتخاب مطالبم استفاده می کنم و مآخذ انگلیسی را کمتر به کار می برم.

من شاغل هستم و مطالب این وبگاه را در اوقات فراغت خود آماده می کنم. خوانندگان ارجمند توجه داشته باشند که این وبگاه یک «انجمن» و محل «چت» نیست. به این خاطر است که اظهارنظرهای خوانندگان ممکن است برای مدتی از جانب من بی پاسخ بماند. این دلیلِ اهمیت ندادن و بی توجهی به نظرات یا پرسش های خوانندگان نزد من نیست، بلکه به سادگی، به دلیل کمبود وقت است و امیدوارم خوانندگان گرامی عذرخواهی پیشاپیش مرا بپذیرند.

خوانندگانی که مطالبی برای عرضه به دیگران داشته باشند، می توانند از امکان ابن وبگاه استفاده کنند و آنها را برای انتشار به نشانی ایمیل من بفرستند. من با انتخاب و سلیقه ی خودم در مورد انتشار آنها در این وبگاه تصمیم خواهم گرفت. در صورت پسندیده شدن، آن مطالب را به نام خودشان منتشر خواهم کرد.

پیروز باشید

.

.