.

.

من از سال 1378 به بعد دوباره به سمت طراحی و ساخت مدارات اتوماسیون صنعتی بازگشتم. همچنین، در این زمان اینترنت به وجود آمده بود که من با یکی از دوستانم در تهران یک مرکز آی.اس.پی. بنیان‌گذاری کردیم که شامل یک آپارتمان 90 متری در خیابان آپادانا در نزدیک پل سید‌خندان و حدود 260 خط تلفن و یک خط «لیزد لاین» (Leased Line) و یک «دیش رسیور» در باند C بود. در این زمان من استفاده از نرم افزار «یاهو مسنجر» را یاد گرفتم.

کار بی‌وقفه، از ساعت 8 صبح تا 1 الی 2 شب، در یک شرکت که طرف قرارداد اتوماسیون با من بود، بانی آن شد که گنجینه‌ی کلمات انگلیسی عامیانه در ذهن من بزرگ‌تر شود. البته مطالعه کتاب‌های گروه 300 الکتور به زبان انگلیسی و کتاب‌های زبان برنامه‌نویسی و سیستم عامل به زبان انگلیسی و الان چت عامیانه باعث شده بود من از گنجینه‌ی لغات خوبی برخوردار بشوم، ولی متاسفانه در دستور زبان فقط نمی‌توانم به خودم نمره‌ی بهتری از صفر بدهم و انگلیسی صحبت کردن من مانند حرف‌زدن سرخپوست‌های فیلم‌های وسترن است که به زبان سفید‌پوست‌ها صحبت می‌کنند و این مشکل تا امروز هم ادامه دارد.

ادامه دارد...

قسمت 5

قسمت 3

.

.

مطالب مرتبط:

سر و جان فدای کریستال کوارتز

از یادداشت های یک رادیوآماتور

.

.

www.etesalkootah.ir ||   2018-02-17 © 

2015 www.etesalkootah.ir  © All rights reserved.

تمامی حقوق برای www.etesalkootah.ir محفوظ است. بیان شفاهی بخش یا تمامی یک مطلب از www.etesalkootah.ir در رادیو،  تلویزیون و رسانه های مشابه آن با ذکر واضح "اتصال کوتاه دات آی آر" بعنوان منبع مجاز است. هر گونه  استفاده  کتبی از بخش یا تمامی هر یک از مطالب www.etesalkootah.ir در سایت های اینترنتی در صورت قرار دادن لینک مستقیم و قابل "کلیک" به آن مطلب در www.etesalkootah.ir مجاز بوده و در رسانه های چاپی نیز در صورت چاپ واضح "www.etesalkootah.ir" بعنوان منبع مجاز است.

.